For å kunne yte bedre service har vi opprettet et kundesenter. Her kan du registrere nye saker, sjekke status på tidligere registrerte saker eller søke i kunnskapsdatabasen vår.

Hvordan registrere en sak?

• Hvis du vil registrere en sak, klikker du på «Ny sak».
• Hvis du vil sjekke status på saker du tidligere har registrert, må du logge deg inn først.
• Hvis du har glemt passordet ditt, kan du få det tilsendt til din registrerte e-postadresse ved å klikke på «Glemt passord».
• Hvis du ikke er registrert, kan du klikke på «Registrer deg». Etter registreringen kan du logge deg inn umiddelbart.

Hvordan bruke kunnskapsbasen (FAQ)?

Hvis du vil søke i vår kunnskapsdatabase, klikker du på «FAQ». Her kan du velge kategorier slik som f.eks. «Visma Business» eller «Visma.net» for å kunne søke opp svar på en problemstilling. FAQ’en er tilgjengelig 24/7 og er et supplement til vår vanlige supporttjeneste og har per i dag over 1000 saker registrert.

Du kan søke i vår FAQ uten å logge inn, men dersom du ønsker full tilgang til alle våre saker må du logge deg inn først.

ØB Support app

Vår support app gjør det mye enklere for deg å registrere saker, kontakte support, følge saker du har gående eller få svar på spørsmål i vår FAQ. App’en installeres lokalt på din PC. Dette er et tilbud til våre bistandskunder og du kan få den installert ved å kontakte en av våre konsulenter. Nedenfor kan se hvordan vår support app fungerer, og også hvordan man enkelt navigerer seg i vår FAQ.